טל ואני ישבנו על קפה ובין הפטפוטים (הכי כיף לעצב ללקוחה שהיא גם חברה) פשוט שאלתי אותה:
טל, מה מיוחד באיך שאת עובדת? למה שיגיעו דווקא אלייך?
היא הייתה בהלם. המיתוג הזה הוא המיתוג השלישי שהיא מחליפה,
ולפי מה שהיא מספרת זאת הפעם הראשונה שבכלל שואלים אותה שאלות מעמיקות על העסק שלה.
אחרי שיצאה מההלם התחילו לזרום הסיפורים:
על החברויות שהיא יוצרת עם הלקוחות, על האווירה הנעימה והשמחה שהיא מגיעה איתה,
על הביטחון והנחת שהיא נותנת ועל המקצועיות כמובן חיפשנו השראות יחד, והבנו שהמוטיב של הים – מרגיע, עוטף ומרגש –
הוא משהו שממש יכול להתאים לשפה שלנו, אז בחרנו את הצבעים בהשראתו
היה חשוב לטל שהלוגו יהיה נקי, חגיגי (בכל זאת קהל היעד הוא כלות) ורצינו שיבוא לידי ביטוי גם השם שלה באיזושהי צורה.
יצרנו שילוב בין שתי אותיות השם שלה, כל אחת בסגנון שונה, אבל נקי ונעים והשילוב שלהן,
יחד עם הצבעוניות המדויקת שכבר בחרנו, יצר בדיוק את הלוגו שחיפשנו:
נקי, חגיגי, מיוחד, יוקרתי, אלגנטי, מקצועי