זהרא

כשהדר פנתה אליי לגבי המיתוג שלה, זו לא הייתה הפעם הראשונה שהיא עבדה מול מעצבת.
היא אמרה לי:
“יש עומק בעבודות שלך, וזה משהו שאני מרגישה שהיה לי חסר בכל ההצעות שהציעו לי עד עכשיו.”
(מיותר לציין את ההתרגשות שלי מהמשפט הזה, נכון?)
הדר היא צורפת של תכשיטי זהב ייחודיים בעבודת יד.
העסק שלה משלב ישן וחדש, על-זמני ומינימליסטי, שואב השראה גם מעולמות עתיקים –
ובעיקר מלא ביופי, עדינות ונשמה.
השם שהיא בחרה למותג, כדי לאסוף את כל הערכים האלו יחד, הוא “זַה֫רא” – על שמה של סבתא שלה.
כדי לבטא את כל מה שחשוב להדר, בחרנו בלוגו שמורכב מאותיות נקיות ואסתטיות, עם רמזים לזיקה למקורות.
עיצבנו כמה גרסאות של הלוגו שיתאימו לשימושים שונים, ובנוסף יצרנו איורים קטנים שמלווים את המותג – כמו איור של נבל עתיק,
שמתחבר לעולמות הארכיאולוגיה מהם הדר שואבת השראה, ועוד סמלים עדינים שהפכו לתבנית מהממת.
דבר אחרון וחשוב לי במיוחד – לא קשור רק לתוצאה הסופית (המושלמת!), אלא דווקא לתהליך עצמו, שלא תמיד הולך חלק.
אני משתפת כאן את המילים של הדר בסיום התהליך שלנו, כי הן פשוט מדויקות:
“מיתוג זה לא מוצר מוגמר – ראית, אהבת, קנית.
פה קודם קנית.
לכן התהליך הוא סופר חשוב, וסביר מאוד שיהיו סקיצות שלא הייתי אוהבת.
היכולת שלך להקשיב למה שלא עבד, לדייק את הסגנון, ולגשת שוב לדף נקי – זו יכולת מקצועית ובין אישית שהיא סופר משמעותית.
אז על גבי הכישרון והיצירתיות שלך לברוא דבר חדש – יש לך גם מקצועיות ורוחב למנעד של סגנונות.
אני שמחה מאוד על התהליך.”
(מיותר לציין כמה התרגשתי לכתוב את כל הפוסט הזה, נכון? )